maanantai 2. marraskuuta 2015

Kiirusta ja joulujuttuja

Oon ollut mukamas kovin kiireinen viime aikoina, enkä oo ehtinyt koneella roikkua. Tai jos totta puhutaan, niin oon kattonut hyvin pieneen aikaan kohta game of thronesin viisi kautta, eli kaikki vapaa aika on kulunut kyseisen sarjan parissa :D Olen onneks siinä samalla saanut käsitöitäkin tehtyä ja oikeesti aika paljon muuta ohjelmaakin on ollut. 

Viikko sitten oltiin koko perheen voimin botniahallissa vasaramessuilla. Isommat ipanat juoksi pisteistä toisiin karkkeja etsien ja juniori koisas melkein koko ajan. En oo mikään kuvailija eikä kamerakaan ole kovin huippu, mutta näistä huopajutuista oli pakko ottaa kuvia. Oli kyllä niin suloisia ja mulla löytyis hahtuvaista tuolta kaapista aika paljonkin. Olen vaihteeksi ostanu jostain alennuksesta, mutta en ole pahemmin käyttänyt. Tommosia palloja ainakin voisin osata tehdä ja niistä palloista voisikin tehdä aika monenlaisia juttuja :)


  

Ihania Mailegin nissejä löytyi yhdestä pisteestä (ja paljon muutakin ihanaa), olen niistä haaveillut jo useamman vuoden ajan, mutta en ole malttanut ostaa, sen verran hintavia ovat. Nyt kuitenkin päätin ostaa ensimmäisen. Neljä haluaisin tämän jälkeen vielä, olisi sitten koko perhe kasassa :D Söpö tyynyliina tarttui myös mukaan matkaan.





Tämä nisse on nyt esikoinen, vielä pitäis ostaa meikäläistä, isäntää, junioria ja isännän tyttöä vastaavat nisset. Se taitaa olla kyllä useamman vuoden projekti, ellen satu lotossa voittamaan :D

Viime viikolla pidin myös me&i-kutsut, vietiin poikien kaa hyvä ystävä synttärilounaalle, kahden kaverin lasten synttäreillä oltu, hautausmaalla käyty ja valvottu hampaiden takia ja tietenkin katsottu sitä game of thronesia :D

Kaverille olen saanut virkattua kaksi pitkää tonttulakkia joulukuvauksia varten ja omillekkin olen sellaiset virkannut, mutta niitä ei ole kuvattu vielä. Tässä nämä kaverille menneet tottulakit.


Kohta se joulukin jo kolkuttelee ovella. Pää on jo täynnä jouluideoita, saas nähä mitä ehdin toteuttaa :) Joko muilla jo joulujutut mielessä?



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti