lauantai 22. lokakuuta 2016

Karmeat joulusukat

Lainasin tovi sitten kirjastosta Lumi Karmitsan kirjan villit vanttuut ja vallattomat villasukat ja aika vallattomia olivat ohjeet kyllä. Jouluihmisenä kirjan karmeat joulusukat huusivat minulle ja vaativat päästä myös minun jalkoihin :D Päätin ohjeesta poiketen tehdä yhdellä pohjavärillä ja aattelin, että musta olisi sukille hyvä pohjaväri. Mulla tahtoi olla aika tiukkaa käsialaa, joten tein sukat 4,5 puikoilla. Olen tosi tyytyväinen lopputulokseen vaikka langat vähän paistaa paikoittain läpi :D 

karmeat joulusukat

karmeat joulusukat

karmeat joulusukat

karmeat joulusukat
Kuvat on vähän niin ja näin otettuja, kun piti äkkiä ottaa kuvat ite ja laittaa nopsaa tänne, kun sukkaraukat joutuivat jo kauan odottaa, että saisin innostuksen päätellä langanpäät :D

8 kommenttia:

  1. Oih! (: Itsellä on sama projekti edessä, kunhan ehdin. Kirja löytyy kotoa. Oot tehny just niin ku mie aattelin näiden kohdalla tehdä. Ai, että, kylläpäs ne näyttää kivoilta mustalla pohjalla. Ja tuo skeletonttu voisi päätyä myös miesten sukkiin, hmm... ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Musta kans toi musta toimii tosi hyvin, en oo niin sinisen ystävä, joten olin heti sitä mieltä että joku muu väri. Tykkäsin kovasti tehdä näitä, vaikka aika tarkkana piti olla ohjeen kanssa. Tuli oikeen semmonen fiilis, ettei malttanu lopettaa tekemistä :D

      Poista
    2. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

      Poista
  2. Upeat sukat noilla väreilläkin. Itselläni on kirja hyllyllä ja olisi aikomus neuloa yhdelle pojistani, mutten tiedä, neulonko nyt jouluksi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, ovat kyllä minun mieleeni näillä väreillä :)

      Poista
    2. Kiitos, ovat kyllä minun mieleeni näillä väreillä :)

      Poista
  3. Minun pittää kans niin tehä nää! :D Kiva et oot tehny mustalla pohjavärillä, mietin sitä itekin että minkälainen tulis. Paljon kivempi kuin se punainen :)

    VastaaPoista