tiistai 5. huhtikuuta 2016

Käsityökirjahaaste

Päätin tarttua käsityökirjahaasteeseen, joka käsityöblogeissa on nyt pyörinyt. Se on lähtöisin Abstrakti-blogista ja tarkoituksena olisi saada käsityökirjat käyttöön. Mulla on tällä hetkellä yllättävän vähän käsityökirjoja, kun pistin tovi sitten aika monta hyllyssä pölyä keräämässä ollutta kirpparille. Olen näistä kirjoista osasta kyllä tehnyt käsitöitä, mutta en hetkeen. 























Tässä tämä meikäläisen pino olisi, ei onneksi ihan mahdoton :D

Mia Bengtsson: Amigurumi - virkkaa uusia iloisia maskotteja
(Mulla on myös Mia Bengtssonin ensimmäinen Amigurumi-kirja, mutta en tiedä mihin olen sen lykännyt, siitä olen kyllä virkannut monia otuksia, joten se saakoon jäädä poies)

Christen Haden: Karmivan suloiset amigurumit

May B. Langhelle - Siksakkia

Kat Goldin - Koukkuleikki

Vita Apala - Pienet töppöset

Karin Lindroos & Kajsa Wikman - Jouluiloa kierrätysmateriaaleista

Sanna Vatanen - Neulo, virkkaa kirjo jämälangasta

Kirsi Etula & Sunna Valkeapää-Ikola - Mekkotehdas


Ajattelin vielä lykätä tähän loppuun kaksi kirjaston kirjaa, joiden lainan olen jo kertaalleen uusinut, kun sieltä löytyy muutama ohje, jotka haluaisin tehdä. Ehkä tämä haaste antaa vähän vauhtia, että saisin niistä vihdoin virkattua.

Catherine Hirst - Mummon ruutuja ja raitoja

Sarah London - Iloiset isoäidinneliöt 

Voisin antaa itselleni aikaa puoli vuotta, eli 5.10 pitäisi olla jokaisesta kirjasta jotain tehtynä. Saas nähdä onnistunko :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti