torstai 17. syyskuuta 2015

Lankalakko, mikäs se semmonen on :D

Oon jo pidemmän aikaa pyrkinyt siihen, etten osta uusia lankoja, ellen johonkin oikeasti tartte. Syy tähän on tietenkin se, että minähän olen sellainenkin lankahamsteri, että lankoja kyllä löytyy yllinkyllin.

Mutta mutta, aina välillä kuitenkin karkaa mopo käsistä :D Tällä viikolla se mopo karkasi taas. Innostuin vähän minimanin lanka-alennuksilla. Nalle-lanka oli tarjouksessa, joten ostin sitä "muutaman" kerän punaisena, joulujutut mielessä. Sitten Hanko-lankaa oli euron kerä ja aattelin, että onpas nätti väri, tästä vois jotain kivaa tehdä. Ostin useamman kerän ihan sitä varten, kun useasti olen jotain kivaa lankaa ostanut tarjouksesta pari kappaletta ja siinä vaiheessa kun olen keksiny mitä siitä tekisin, niin tajuan, ettei langat riitä ja enää ei lisää saa :D

Ipana-lanka ei ollu tarjouksessa, mutta sitä tartten mun seuraavaan työhön mitä pitäis ruveta virkkaamaan :)


Löytyykö sieltä muita lankahamstereita? :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti