perjantai 24. heinäkuuta 2015

Jämälankojen tuhlausta

Esikoinen oli vahvasti sitä mieltä, että heidän teltta kaipaa ainakin yhden tyynyn vielä ja mamman virkkaaman peiton, sydänviltti ei riitä :D Joten sain taas hyvin tuhlattua jämälankojani :)

Tyynyn tein samalla tapaa kuin aiemmatkin, tällälailla. Peiton virkkasin pylväillä ja se jäi vähän pieneksi, kun siinä mukana kulkenut pörrölanka loppui ja ei löytynyt mun eikä äitini varastosta lisää, mutta vallan mainiosti passaa tuonne.

Tällaiset niistä tuli.


 Juniorikin halusi tulla vähän katsomaan :D



Näyttää kyllä viihtyisältä, jos teltta olis vähän isompi, niin tämäkin mamma vois mennä sinne vähän päiväunille :D



Nuo olin saanut jo tovin sitten valmiiksi ja nyt vasta sain tänne asti. Nyt olen parina päivänä istunut ompelukoneen ja saumurin äärellä. Olen korjannut kasan vaatteita, jotka oli jo tovin odottaneet korjausta :D Samalla ompelin vanhan pyykkikorin pussukasta kantorepulle suojapussin, minulla kun kulkee kantoreppu aina mukana vaunujen alla ja sinne tahtoo rapa roiskua jos on sateista. 

Nyt pitäisi yrittää saada juniorin villasukat valmiiksi, joten puikkojen pariin tieni vie :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti