perjantai 2. lokakuuta 2015

Lapaset Makedoniaan asti ja vanhoja reissukuvia

Mulla tulee tunnesti oikein kuningasideoita tehdä jotain käsitöitä (tai muuta), juuri silloin kuin ei aikaa pahemmin olisi. Näin kävi taas maanantaina. Päätin juteltuani kaverini kanssa, että minähän teen lapaset hänen serkun (jonka minäkin tunnen hyvin) pikkutytölle. Kiire asian kanssa tuli koska tämä serkku perheineen asuu Makedoniassa ja kaverini oli sinne lähdössä keskiviikkoaamuna. Kutomista ei mitenkään nopeuttanut se että mulla oli aika paljon muitakin asioita hoidettavana ja tietenkin juniori juuri tuolloin halusi olla paljon sylissä hereillä ollessaan :D Sain lapaset kuitenkin valmiiksi ja puoli kahdentoista aikaan tiistai-illalla olin kaverin oven takana kolkuttelemassa :D


Huomaa kyllä käsialasta, että olen virkannut paljon viime aikoina ja kutominen jäänyt vähemmälle :D

Lapaset tein wool-langasta tällä ohjeella


Itsehän olen Makedoniassa käynyt neljästi ja nyt on aivan liian monta vuotta kulunut viime käynnistä. Kyllä mä vielä joku kesä sinne matkustan lapset ja isäntä mukana :) Siellä on monta ihanaa ihmistä joita on tosi kova ikävä. 

Pakko pistää muutama kuva sieltä vielä :) 



 









Hirvee matkakuume ja ikävä tuonne tuli, kun kävin kuvia eri reissuilta läpi.
Kyllä mä vielä joku päivä <3

2 kommenttia: